Hae syksyllä 2017 käynnistyvään työnohjaajakoulutukseen!

JHL-opistolla käynnistyy lokakuussa 2017 kaksivuotinen työnohjaajakoulutus (60 op). Työnohjaus on työhön, työyhteisöön ja omaan työhön liittyvien kysymysten, kokemusten ja tunteiden tarkastelua ja jäsentämistä koulutetun työnohjaajan avulla. Koulutuksen yleistavoiteena on antaa opiskelijalle tiedolliset ja taidolliset valmiudet toimia itsenäisenä työnohjaajana.

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti JHL:n jäsenkentässä toimiville henkilöstön edustajille ja muille työnohjauksesta kiinnostuneille. Koulutus on monimuotokoulutusta ja lähipäivät sijoittuvat perjantaihin sekä lauantaihin. Koulutuksen hinta JHL:n jäsenille on vain 900,00 euroa ja jos tarvit majoituksen niin 1.500,00 euroa, joka laskutetaan kolmessa osassa.

Koulutukseen haetaan hakuprosessin kautta. Haku koulutukseen on alkanut ja päättyy 1.3.2017. Haku tapahtuu jäsenpalvelu 24h;n kautta. Kaikille hakijoille toimitetaan syventävä hakulomake. Hakijat haastatellaan pienryhmissä 4. - 5.5.2017 ja valinnat tehdään 22.5. mennessä. Lisätietoja koulutuksesta saat JHL-opiston kurssioppaasta tai vastuuopettaja Johanna Karatmaalta 010-7703 312.

Hae rohkeasti mukaan!

JHL-opistolla tapahtuu

JHL-opiston ajankohtaisten hankkeiden ja tapahtumien lisätietoja löydät vasemmalla olevasta valikosta. Tutustu!